سفر به قشم با ...
نوشته شده توسط : hsi

سفر به قشم با خودروی شخصی

اگر خودروی شخصی را برای سفر انتخاب می‌کنید، لازم است بدانید که باید تا بندرعباس بروید. پس از رسیدن به این شهر به بندرپل رفته و خودروی خود را روی لندیکرافت قرار دهید و به جزیره لافت برسید. مسیر تهران قشم 1450 کیلومتر است؛ طی این مسیر به 15 ساعت زمان نیاز دارد. لازم‌ به‌ذکر است که طی مسیر بندر پل تا لافت با لندیکرافت حدود دو ساعت طول می‌کشد.

سفر به قشم با هواپیما

هواپیما وسیله نقلیه‌ای ایده‌آل برای سفر محسوب می‌شود. برای خرید بلیط هواپیما تهران قشم باید 400 هزارتومان پرداخت کنید و بد نیست بدانید که این پرواز حدود دو ساعت به‌طول می‌انجامد.

سفر به قشم با قطار

افراد بسیاری قطار را برای سفرهای خود انتخاب می‌کنند. این وسیله نقلیه کوپه دارد و به همین دلیل مسافران در طول سفر احساس بهتری دارند. هزینه خرید بلیط قطار تهران قشم بین 200 تا 240 هزارتومان متغیر است. با قطار از تهران به شهر بندرعباس می‌رسید و پس از آن باید حدود 50 هزارتومان پرداخت کرده و با استفاده از شناور از اسکله شهید حقانی به اسکله شهید ذاکری بروید. فاصله زمانی تهران تا بندرعباس با قطار 14 ساعت بوده و برای رفتن به قشم از بندرعباس باید یک ساعت در شناور بمانید.

سفر به قشم با اتوبوس

برای خرید بلیط اتوبوس تهران بندرعباس باید بین 150 تا 200 هزارتومان هزینه کرد و لازم است بدانید که طی این مسیر به زمانی حدود 16 ساعت نیاز دارد. با این روش نیز مانند سفر به قشم با خودرو شخصی باید پس از رسیدن به بندر عباس به بندر پل یا شهید حقانی رفته و اتوبوس‌های دریایی سوار شوید تا شما را به جزیره زیبای قشم برسانند.

حمل‌ونقل در قشم

اگر بدون خودرو شخصی به قشم سفر کرده‌اید، با استفاده از روش‌های مختلف می‌توانید به مکان‌های مهم این جزیره بروید که در ادامه به بررسی هرکدام از این روش‌ها می‌پردازیم.

 

گردش در قشم با تاکسی

در این جزیره نیز مانند بقیه شهرها خودروهای مخصوصی وجود دارد که توسط سازمان گردشگری و تاکسیرانی موردقبول هستند و شما با این وسایل نقلیه می‌توانید به جاذبه‌های گردشگری قشم بروید. هزینه تاکسی‌های گردشگری به‌دلیل مسیر و زمان طولانی‌تر، نسبت به تاکسی‌های عبوری کم‌تر است.

اجاره خودرو در قشم

قشم یکی از مناطق آزاد کشور محسوب می‌شود و انواع خودروهای روز دنیا را می‌توان در آن دید. اگر در تور قشم شرکت می‌کنید، می‌توانید با مراجعه به محل‌های مشخص شده برای رنت خودرو یک اتومبیل کرایه کنید. مبلغ قابل پرداخت برای اجاره ماشین به نوع خودرو و شخص اجاره دهنده بستگی دارد. بهتر است خودرو با راننده رنت کنید؛ زیرا ممکن است مشکلی برای خودرو به‌وجود آید و مجبور به پرداخت هزینه‌های زیادی شوید. مطمئنا قشم بهترین مکان برای علاقه‌مندان به خودرو سواری در ایران محسوب می‌شود.





:: بازدید از این مطلب : 103
|
امتیاز مطلب : 10
|
تعداد امتیازدهندگان : 3
|
مجموع امتیاز : 3
تاریخ انتشار : شنبه 1 آبان 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: